2015年11月29日 星期日

2015日本四國無(高)知之旅 ( 完 )

第七日 ( 10月2日 五反田 / 秋葉原 / 上野 / 新宿 / 羽田空港 )

今日是旅程最後一日, 因為今晚坐凌晨機, 所以有一整日可活動, 而照慣常我們都會各自行動, 到晚上再會合食晚飯, 之後再到機場。

離開酒店後我們便分道揚鑣, 本來我第一站通常都是到秋葉原朝聖, 但今日有點特別, 要先到五反田走一轉, 為的就是到我最喜歡的便服連鎖店 ( 不是某U字連鎖店 ) JEANS MATE入一入貨, 早餐就簡簡單單在便利店一支綠茶兩個包, 其實便利店的包都很好味的說。





雖然現在的秋葉原已沒有了以前的景況, 到處都是大型連鎖電器店, 廣播著除了日文外就是普通話, 但身為一個ACG迷, 不到秋葉原是有點說不過去, 而且今次到秋葉原除了朝聖外, 還有另一目的。



我到秋葉原的另一目的就是到這間万世食午餐, 這座建築物全棟都是万世的, 而每層都有不同食牛的餐廳, 有燒肉刷刷鍋壽喜燒扒房和洋食鐵板燒, 還有一層有鮮肉販賣, 而我今日的午餐就看中男人的浪漫 - 燒肉。


我食燒肉的地方在五樓, 店名叫万世牧場, 我坐在窗邊的位置, 居高臨下看到不錯的風景, 而我入座時還未到午餐高峰期, 可以靜靜地享受一個人食燒肉的浪漫。


我點了和牛カルビ 大 (160g / 12片 - 2,000円連稅 ), 這午餐還包括沙律海帶湯白飯三選一的小鉢, 我另外還加了一杯可樂, 不要看下圖有一兩片比較肥, 其實肉質和牛味一點都不差。


我將一半 ( 6片 ) 的牛肉燒好後, 便變成下圖的自家製牛肉飯, 只需6片已可KO一碗白飯, 其餘的牛肉我只是空口將其消滅, 以午餐來說這裡的性價比很高, 來到秋葉原朝聖的人, 這裡絕對是一個好選擇, 即使特別乘車來食也未嘗不可。


食完午餐再在秋葉原閑逛一會便要離開, 馬騮兵團此時都走出來留一留倩影。


離開秋葉原的下一站是上野, 我的目標很清晰, 就是到吉池買生果, 之前太太提到這間吉池的位置, 我印象中是一座很殘舊的老式百貨, 但看過近照就是下圖的新式大樓, 我到達上野這棟吉池大樓的位置後, 終於證實眼前這棟新廈, 就是以前殘舊百貨的同一位置, 只是翻新了和加了一些其他品牌的店舖。


因為我的目標是果物, 所以直接去到超市層, 果然有不少生果選擇, 連一直都找不到的"晴王"也有, 我當然不會放過, 而那些生果的值錢也不貴, 每粒都很大的一包"晴王"都只是三千多円, 真的很抵。


上野完成任務後, 就要到新宿和太太會合, 跟住就是食晚餐, 今晚這餐在日本的最後晚餐, 就是去之前杜如風介紹過的鰻魚飯專門店 - 宇奈とと


由於是鰻魚飯專門店, 所以理所當然就是點鰻魚飯, 我們同樣要了うな重特上 ( 1,500円 ) 和豚汁 ( 200円 ), 那碗豚汁就不解說了, 至於那個鰻魚飯, 鰻魚是即叫即燒, 而且亦燒得不錯, 不過稍嫌多了點骨, 如要比較我覺得名古屋的鰻魚飯好一點。




食完晚飯便返回酒店取行李, 之後就到機場等上機回港, 日本四國之旅正式完結。


下圖是整個旅程購物的總編集, 順序是生果玩具外套T-shirt和襪地區T-shirt溫泉毛巾護符和小紀念品手信食品











下回預告 : 2016年新春旅行, 月兒彎彎照下圖。


10 則留言:

  1. 以前吉池 B/F 開 24小時, 好多時住上野都係 10pm 後先去行.
    上年先啱啱成棟重建完.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前未翻新時我都幫襯過, 不過唔知B/F係24小時,果時G/F有好多野食賣,又勁平。

      刪除
    2. 尤其係 N 年前成田出入, 我係必住上野.
      近年 HND 先改住 Ginza

      刪除
    3. 成田出入絕對投上野一票

      刪除
  2. 個牛同鰻魚飯好似唔錯﹐我出年去試下先﹗想平平地食壽喜燒

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果壽喜燒個價錢會貴啲,比條link你參考吓
      http://www.niku-mansei.com/contents/03menu/03menu03syabusyabu.html

      刪除
  3. 男人可以好浪漫, 一人燒肉睇日劇一樣
    你的男人戰利品都唔弱播
    咁多生果點攞呀, 唔爛咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人食燒肉,我都係睇日劇學番嚟
      OK啦,不過食物就唔只淨係我嘅
      都係放喼咋,搵啲衫包住佢囉,係兩pack桃有少少爛,其他無咩事

      刪除
  4. 你個午餐都好得, 又唔貴, 燒肉配飯是無敵
    鰻魚飯你唔食成條脷果款, 聽聞價錢真是便宜
    這麼快又完, 期待下一回的九州

    回覆刪除
  5. 我個午餐set唔係最貴果個,所以幾抵食
    我又好少食原條鰻魚,而且個飯啲鰻魚都好夠食
    敬請期待^^

    回覆刪除