2016年4月10日 星期日

2016日本九州南北行之旅 ( 七 )

第7日 ( 2月10日 桜島 / 天文館通 / 鹿児島空港 / 羽田空港 / 上野 )

今早在酒店享用完一個豐富早餐後, 就要出發開始今日的唯一行程 - 桜島半天遊, 先搭市電到水族館口, 再步行8-10分鐘到鹿児島港




到達鹿児島港後就乘搭[桜島フェリー]( 160円 / 1人 ), 船程15分鐘, 目的地是桜島港


下船後可以開始遊桜島, 我們選擇了サクラジマ アイランドビュー周遊巴士( 1日乘車劵 - 500円 / 大人, 另外如用WELCOME CUTE 1日 / 2日PASS是包這架周遊巴士的, 亦包之前的渡輪 ), 除此之外, 亦可以用自己的方式去遊桜島。


如下圖所示, 雖然這架觀光巴士的路線有9個站, 但只會在有標示的三個站停車給乘客觀光, 其他站當然亦可以下車, 只是不會停留。


第一個停車觀光站是「鳥島展望所」( 停留5分鐘 ), 此處要上一條小樓梯, 而且停留時間很短, 所以乘客一下車便蜂擁上去, 情景非常搞笑, 好在只是影一張相, 時間都很足夠。


第二個停車觀光站是「赤水展望広場」( 停留8分鐘 ), 這裡的亮點就是一個用桜島溶岩製成的石像[叫びの肖像], 然後........又上車到下一站。


最後的一個停留站「湯之平展望所」( 停留15分鐘 ), 而這裡亦是這個觀光巴士的重點, 因為可以很清楚看到桜島火山, 其實我們在到九州前不久, 桜島火山才小爆發過, 那時都有點擔心去不到, 直到在鹿児島中央駅觀光案內所查問到, 桜島爆發已沒大礙, 可以到桜島觀光, 而大家看相可能未必知道, 其實現場所見火山仍然有煙冒出。




在最後的停留站觀光過後, 巴士就會返回桜島港,這個觀光巴士亦完成任務, 由於巴士行程只需1小時, 所以回到桜島港後, 還有時間去其他巴士沒去的地方觀光, 首先到鳥島溶岩探勝路( 這裡還有足湯, 有時間可自備毛巾浸一下足湯 ), 如相中看到, 當我影相時有一隻貓從牌後走出來, 之後還走到我腳邊, 圍著我繞了一圈便自行躺下睡覺, 很是有趣。



這裡有遊步百選之一的「溶岩なぎさ遊步道」, 遊步道就只是一條普通的步行徑, 特別之處就是沿途都會看到溶岩冷卻變成的岩石。





行完遊步道之後, 其實已差不多要回桜島港搭船, 不過時間還有一點, 正好剛才行到遊步道時, 途中看到有我最喜歡的神社, 就襯回程時走一轉, 而這個神社就是月讀神社, 雖然月讀在日本神祇中算是大神, 但估不到神社的規模又不算大。



去完月讀神社後, 真的要離開桜島了, 先乘船回到鹿児島港, 再搭市電回天文館通食午餐, 這餐是在九州最後一餐正餐, 當然要來一碗九州拉麵, 而我們就選了這間我流風らめん


這間我流風らめん是在昭和47年創業, 已經有四十幾年歷史, 而且識食一定係食炙り焼き豚ラーメン 味玉入り( 980円 ), 當然唔少得拉麵的好朋友餃子, 一客黑豚餃子( 380円 ), 我夠膽講一句, 如果食完這間我流風之後, 那些什麼一蘭一風堂, 可以完全忘記它。



食完正餐還有時間當然要食埋甜品, 這間冰白熊の本家有4層( 4間食店 ), 但名物是白熊冰, 雖然個樣唔係好似白熊, 但味道還可以, 叫做見識過便算。




好了, 甜品都食完, 真的要走了, 今次搭巴士到鹿児島国際空港, 即是九州之旅正式完結, 之後就是兩日的東京行程。



回到東京後, 當然是到今晚入住的酒店, 由於實在太方便, 所以又是入住上野きぬやホテル



放低行李後又要快快去食晚餐, 本來預定去食的串燒店やきとり 鳥笑又不做我們生意( 店內還有位的 ),其他食店又已經收得八八九九, 最後唯有去食世界の山ちゃん( 其實我們去到時都差不多last order ), 世界の山ちゃん都沒有什麼好講了, 正是好又一餐, 唔好又一餐。






夜宵甜品是期間限定Haagen-Dazs雪糕。


天文館通入手桜島火山黑豚Tee


月讀神社御守, 我都話我對神社同御守係特別喜愛架啦。


同樣係天文館通入手, 話說去桜島時發現隻鞋爛了, 搞到週身唔聚財, 番到天文館通即時要揾鞋買, 最後係ABC-MART見到呢對鞋啱心水, 二話不說就即買即著。


下回預告 : 乾塘嘅井之頭公園, 就好似預告我個荷包都會一樣......!



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 出發前係窗口掛個晴天公仔就得。

      刪除
  2. 肥貓繞圈咁有聲, 記得你四國好似又有遇貓記, 與貓真有緣
    我流風....定我風流 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都記得,的確我同哟猫猫狗狗幾有緣
      我流風,但唔風流都可以食架

      刪除
  3. 渡輪都像幾靚, 你又有運, 火山又順利去到,
    櫻島好像是一個都多景拍攝的地方,
    碗麵好濃湯一樣, 你好鍾情上野, 記得你上次都住呢間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地的確係有啲運嘅
      櫻島係好多景點,如果想睇多啲就要預多啲時間喇
      碗麵真係好得,去鹿兒島果頭一定要食
      因為實在好方便,去阿美橫又快

      刪除
  4. 好彩有你的資料, 我可以做少好多功課, 又可以跟你櫻島半日遊, 唔少得梗係跟你食埋我流風らめん :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 資料對妳有用就好,希望妳個九州旅程玩得開開心心^^

      刪除