2017年11月26日 星期日

2017日本中部食.玩.買之旅 ( 七 )

第7日 ( 10月5日 名古屋 > 中部空港 )

今朝食完早餐便要去機場, 通常這種情況下都是在車站附近食, 而通常的通常都是食麵包, 今次就是名古屋駅內的CAFE DANMARK, 日本麵包就是穩陣, 中伏的機會率很低。





食完早餐再回酒店取行李, 便搭11:50的車到機場, 今次有買定車票, 所以一定"大丈夫"。



因為之前已經收到短訊班機會延遲, check in時間亦相對延遲, 所以先去食午餐, 因為食完早餐不久, 所以不想食太多, 這間丸忠回転寿司就滿足到我們的要求, 壽司的質素不過不失, 還算可以吧。





 食完午餐後便可以check in了, 順利地check in後還未能放心( 因為始終未上到機起飛還是有點危機 ), 為了令自己放鬆一點, 就去了機場的風の湯浸一浸( 其實一早已經計劃了 ), 如果到了機場後還有點時間, 又不想一早過關的話, 到這個風の湯輕鬆一下是個不錯的選擇。




浸完風の湯又是食的時間, 因為過了關後沒有太多食店選擇, 所以還是在過關前食, 我在中部之旅的最後一餐就是這間韓式燒肉TORAJI



 點了一個沙律, 一碟豚肉兩款牛( ハラミカルビ ), 因為只想食普通一點, 所以只點了普通的牛而不是黑毛和牛( 其實是黑毛和牛有丁點貴 ), 這點菜時太太說想食拉麵, 所以這些燒肉大部份都是我食的, 至於這些牛肉雖然不是黑毛和牛, 但其實已經很不錯, 這間店可以一試。






食完燒肉後太太便走了去食拉麵, 我便在二樓逛逛, 在二樓有幾間店有賣名古屋名物 - 雞翼, 我揀了這間鶏 三和買了一盒雞翼回港食( 食後感只是普通 )。



太太食完拉麵, 我又買了雞翼, 是時候過關告別這個中部之旅, 過關後到閘口等上機, 最後還是要延遲多兩次才上到機, 不過有機回港已經不能投訴太多了, 中部之旅正式完結。



下圖是戰利品大集合, 分別是生果零食衣物鞋背包零食雜項記念品雜項game週邊和每次見到必會買的御守










下次預告 : 突然發生的快閃台灣4日之旅


6 則留言:

  1. 日本麵包好吸引, 豐富收穫

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行唔多唔少都要買啲手信紀念品,咁個旅行先夠完滿嘛^^

      刪除
  2. 上機前浸一浸真係未試過
    如未check in就去浸, 行李可寄存嗎
    香港買你那些生果數量一定過仟

    回覆刪除
    回覆
    1. 如妳去浸係有得寄存行李的
      所以我係香港係唔會買呢啲生果,係日本買同食真係抵好多架

      刪除
  3. 如果其他機場同樣有得浸都正, 黎個完美結束
    好多野食呀, 生果永遠唔會令你失望
    集印帖裡面全白紙嗎? 本簿好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他機場唔知,等我搜集吓資料先
      都唔係全部係自己食,大部份都係手信嚟
      集印帖裡面係全白架,就係要嚟蓋印

      刪除