2014年3月22日 星期六

2014虛遊東京北海道之旅(四)

第二日(2月1日 下半部 : 釧路)


到酒店check in後放低行李又出動, 在很多年前到訪釧路時, 給我的感覺是一個很寧靜的小鎮, 街上行人很少(接近係無人), 估不到多年後的今天, 竟然沒什麼改變, 街上行人依然很少, 幣舞橋附近依然勁大風勁凍, 那個MOO依然是很早收檔, 但我就是喜歡這種寧靜, 真的很喜歡。








行完那個很早收的MOO, 即時目指晚餐地點"煉瓦", 這間食燒海鮮的餐廳, 上次來釧路時已經想食, 但上次因為兩位由另一地方來會合的朋友, 因風雪而誤點遲到, 去到時已差不多是last order, 所以錯過了, 今次一行完MOO就去食, 那時才6點, 所以順利入座, 而人客亦不多。


此店主打是燒海鮮(但沒有燒鮑魚), 當然還有肉類可揀, 至於食物質素還可以, 只是我們點了的其中一樣いかの丸焼き, 是整隻燒墨魚(可看下圖), 但墨魚中塞滿了不知名的膏, 雖然味道沒特別難食, 但就是不對我倆的口味, 其他食物就沒大問題, 但亦沒大驚喜。







食完晚餐就行返酒店, 因釧路夜晚都沒什麼好行, 所以都是回酒店, 當然晚上的睡前甜品是不可少的, 雖然下圖有一個之前行MOO時買的密瓜, 但不是當晚的甜品哦。

 
下篇預告 :

在日本跟巴士團, 這是常識吧。
















4 則留言:

  1. 哈哈 . . . 在日本跟巴士團, 我就成日都會. :P 不過, 我諗依家唔多人會咁做啦. 個個都諗自駕. . . btw, 我想問你影[秋], [冬] 兩位靚女用咩mode ? 曝咗幾多秒?? >:) (可以唔答, 哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟巴士團同自駕各有各好, 不過我地無車牌, 所以跟巴士團係唯一選擇。

      唔記得所以唔答.........

      刪除
  2. 淨係見你相中條馬路唔多車都知幾靜下, 寧靜的小鎮。。。正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,少人少車,十間舖有九間都唔開,真係靜到無人有.....

      刪除