2014年5月28日 星期三

2014虛遊東京北海道之旅(十二)

第六日(2月5日 下半部: 札幌)

回到札幌, 又再遇上雪祭, 當然沒有不到的理由, 雖然已經看過幾次的說, 不過今次再看雪祭, 說真的是有點失望, 場地兩旁以前是會有不少小型雪彫, 但現在是接近沒有, 取而代之就是多了很多小店, 感覺上就是沒什麼看頭。






看完雪祭當然又是晚飯時間, 由於好像很久沒吃過壽喜燒(すき焼き), 所以便想找一間有得食的店, 本來以前在薄野(すすきの)有一間很不錯的店叫はな牛 / はな牛亭, 可惜已經結業。
我們冒著風雪, 終於找到這間すき焼三光舍, 叫了松 / 竹SET各一, 肉的質素和味道都算不錯, 而且價錢不算貴, 不過以我們的胃口份量就少了點。






以之前的一餐不夠喉就一定了, 所以回酒店放低些物品, 又出動找食, 在札幌除了拉麵和壽喜燒, 另一樣我們最常食的就是串燒, 而這一間串烏已幫襯過幾次, 質素算是保持得到。





之後回酒店再消滅夜宵甜品, 但那一包不算平的士多啤梨不甜是有點失望。


今天入手物品。


下篇預告:

札幌之後還是札幌

9 則留言:

  1. 哈,我後知後覺添。原來與紅米奇係同一個旅程。

    回覆刪除
  2. 兩個係到互搶客仔....哈哈

    回覆刪除
  3. 兩個都要睇架, 角度唔同.

    回覆刪除
  4. 我邊夠佢搶呢, 我呢啲hea寫嘅所謂遊記, 都係要嚟自娛。

    回覆刪除
  5. 好彩...兩個都有追開啫^^

    回覆刪除
  6. 乜原本有2個人演繹架, 各自表達又幾有趣, 真有情趣
    雪祭未到訪過, 見相中可以整成咁大的雪公仔好厲害, 好白好滑咁
    那些牛望落好靚般, 流口水, 串燒又好野味, 你們真識食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 札幌雪祭, 有機會點都要睇一次, 雖然我覺得已經無以前咁可觀。
      我地唔係好識食架咋,不過為食就真。XD

      刪除
  7. 生日快樂!! ^0^ 日日有明天 . . . . XD

    回覆刪除