2014年6月22日 星期日

2014虛遊東京北海道之旅(十三)

第七日(2月6日 全日 : 札幌 / 新千歲 / 東京)


今天是在北海道的最後一天, 下午便要乘機回東京, 所以一早check out後, 隨隨便便地在地下街找一間食店, 食過早餐後便進行上午的行程。







上午要去的就是到新千歲機場附近的Rera Outlet, 今日所到之時人流不多, 行得算頗舒服, 不過因為還要留些時間到機場掃貨, 所以亦沒太多時間行, 而收獲亦相對地少, 拿著少少收獲到食堂區, 食完午餐就乘OUTLET的接駁巴士到機場, 不用行回車站搭火車, 真是十分方便。





到了機場掃了些貨後, 又已經差不多要上機回東京, 世事永遠就是這樣, 想買的物品太多, 但時間永遠不夠, 一機程無話已回到東京, 此時已經接近黃昏, 返回上野到酒店check in後, 到上野商店街找了間炭火燒烤, 價錢平民, 而且每天還有特價食品, 味道亦不過不失, 唯一是始終是平民食店, 顧客比較複雜, 亦多人食煙。










回酒店食過甜品, 整理一吓行李, 這樣又完成了第七日的行程, 九天的東京北海道之旅, 就只淨明天的一整天, 和後天的一個早上了。




下篇預告 :

恆常的各自自由行 + 回家 + 後記

6 則留言:

  1. 我都好喜歡行 Rera Outlet,地方雖然細細,但商店整齊易找,人流少,行得舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 同三井OUTLET比,我都比較喜歡RERA多啲

      刪除
    2. 你今次好似買o左唔少鞋,我老公都係架,可能冇女士咁多濕碎精品、紀念品野買,就多數只買少少衫同兩三對鞋

      刪除
    3. 今次買咗三對鞋, 平時都係買一兩對,因為唔想拎,除此之外就係買衫同GAME嘅嘢

      刪除
  2. 個燒烤好似幾好味, 我最愛有白飯送燒肉, 不過變相便吃不多了
    係日本買鞋往往有特別款, 所以貴些也值得

    回覆刪除
  3. 個燒烤係平民店,味道OK的,我就好少叫白飯,因為好飽,但日本人食燒烤又真係會叫白飯。
    我都係咁諗,所以見到啲特別嘅款,如果唔太貴都會買。

    回覆刪除