2015年2月15日 星期日

2014秋季日本中部 ( 偽 ) 紅葉之旅 ( 四 )


第四日 ( 10月3日 高山 / 名古屋 )

今早食完這個早餐後, 就完成今個旅程的溫泉酒店, 之後下一站會回高山, 傍晚再回名古屋





回到高山差不多已經三點, 日本大部份食店都會有落場時間, 午市通常去到二時為止, 在找高山食店時, 亦遇上這個問題, 最終找到這間沒有寫到有午市落場時間的丸明, 而且看評價好像都不錯。



點了一個飛驒牛拼盤(3,280円), 國產豚肉(480円), 美國產牛舌(680円), 之後再追加了一些飛驒牛, 整體上價錢與質素都合理, 個人意見不用食到A5的都可以, 不過花得起當然可以食A5的。







食完美滿的一餐飛驒牛後, 襯回名古屋前還有些時間, 當然要在高山遊走一下, 不過上次到高山已經遊覽得八八九九, 今次鐵定企硬不會再狂掃飛驒寶寶








在回車站前想買點食物上車食, 本來看中下圖中的飛驒牛漢堡, 和斜對面食店的鰻魚飯, 這間賣漢堡的店待客態度好到不得了, 我們進去時已經接近關門, 但所有員工都沒有一絲怠慢, 亦沒有厭惡神色, 記得我只是幫襯買一個漢堡包。

買完漢堡包便過對面店想買一客鰻魚飯, 誰知此店待客完全是兩個世界, 我很禮貌地問一位大叔, 鰻魚飯有沒有得外賣, 那大叔用近乎喝罵的語氣說沒有, 這件事可以說明給一些人知, 不要一廂情願覺得日本所有人都很有禮貌, 我就不只一次遇到會打尖又不禮貌的日本人



下圖這個飛驒牛漢堡, 雖然拿到上車食涼了很多, 而且要690円好像很貴, 但我真心覺得很值得, 不過下次買一定要即時食, 一定會更加美味。


回到名古屋先到酒店放低行李, 之後當然又是食啦, 找了這間喜多八, 初時是想食すきやき的, 但因為這間喜多八是主要食壽司, 入到去氣氛都有點怪怪的, 由於我的失誤沒有看清楚, 入了去又不好意思走, 最後在沒有すきやき情況下, 叫了一個味噌火鍋加高千穗牛(5,000円 / 1人), 這個鍋還要是攞過獎的, 不過那個味噌鍋實在太濃, 那些高千穗牛和跟餐的扁烏冬, 真是食不知味, 雖然這鍋攞過獎, 但恕我不懂欣賞了。







食完這晚餐後, 就去附近看一看明天要乘車的地方, 免得明早才找浪費時間, 確認了乘車地點後, 買了夜宵甜品便回酒店, 因為明天要早起呀。




下篇預告 : 不解釋

6 則留言:

  1. 我係高山都食過飛驒牛漢堡好好食

    回覆刪除
  2. 丸明聽聞很多人食, 難得你可以這麼少人, 馬上入座, 睇到都流口水
    真係無諗過買飛驒牛漢堡包, 下次有機會要試試, 店難搵嗎? 是否一間漢堡包店?
    預祝你新年快樂, 身體健康, 龍馬精神地再去日本

    回覆刪除
  3. 因為我地成三點幾先去,已經過晒午餐時間,所以無晒人。
    唔難搵嘅,就係鍛治橋果度,係一間CAFE嚟。
    我都祝妳新年快樂,喜氣洋洋,要咩有咩,日本常去。

    回覆刪除
  4. 我都有食過呢間飛驒牛漢堡包呀 ! 仲坐o係 cafe 入面慢慢食,入面旁邊係賣音樂盒的,所以一邊食一邊伴隨著音樂鈴聲,好舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去到都差不多收舖,而且又要趕車,所以唔可以坐低食。

      旁邊其實唔止有音樂盒,重有飾物賣。

      刪除