2015年3月1日 星期日

2014秋季日本中部 ( 偽 ) 紅葉之旅 ( 五 )

第五日 ( 10月4日 名古屋 )


今天已經是旅程的尾聲, 所以沒有什麼特別行程, 只是單純的購物日, 而第一站是土岐プレミアム。アウトレット, 上巴士前只簡單地, 在巴士站大樓便利店, 買麵包食便算。







利用一個上午的時間, 買完要買的就速閃, 因為要趕下一購物點, 大須觀音購物街。




到了大須, 第一時間是醫飽個肚先, 話說上次到大須醫肚時, 遇到不禮貌黑面大嬸侍應, 今次在松屋就遇到不禮貌黑面少年侍應, 究竟是日本人的禮數差了, 還是因為中港台同胞的關係, 先入為主的沒有好面口, 我真的不得而知。




醫完肚又用了一個下午在大須購物, 收獲不多, 但都買到黃昏日落, 是時候回名古屋酒店放下戰利品, 之後就是晚飯時間。



因為之前一晚的一餐有點中伏, 所以這餐選擇了穩陣的鰻魚飯, 又因為上次來名古屋已試過三食鰻魚, 所以今次食最正常的鰻魚飯, 這間店是在地下食街的稻生, 點的是上うなぎ丼 (2,530円), 鰻魚燒得不錯, 整體不錯吃。



回酒店後食完睡前甜品, 又完成一日旅程。


下篇預告 : 愛。回家


6 則留言:

  1. 昨日留言無咗, 唔通我眼花

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳嘅留言? 我唔覺呀,啱啱入嚟就睇到妳呢兩個留言。

      刪除
  2. outlet買咗唔少鞋, 今次像很短旅程, 咁快到尾聲
    我都是喜歡傳統鰻魚飯的食法, 名古屋一次過3種食法太雜了(個人感覺)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好多啦, 三對其中得兩對係我架咋。
      係呀,因為唔係一早計劃好嘅, 而且十月都放唔到好多人, 所以短短地去玩幾日囉。
      鰻魚飯三食試過就OK啦, 而且都係去名古屋先有得食, 我又唔抗拒嘅, 如果再食可能會試個個都話好果間薘萊軒。

      刪除
  3. 大須購物街我覺得冇乜野好行

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅, 不過慢慢行都可以消磨一個下午架

      刪除