2017年10月21日 星期六

2017日本中部食.玩.買之旅 ( 二 )

第2日 ( 9月30日 松本 > 白骨溫泉 )

今早是在酒店食自助早餐( 在昨晚check in時臨時加的 ), 但不知為何影了的早餐相不見了, 不過沒所謂了, 只是一個尋常的自助早餐, 至於下圖是酒店送的松本城入場卷, 所以今日的第一個行程就是松本城了。




松本駅的東口就有一堆巴士站, 我們要坐的是北コース, 就算不懂日文亦不用怕, 因為有一個忍者會指示你搭那一架車。



本身對城堡不算特別喜好, 鍾意看城堡那個是我太太, 但作為國寶級的城堡, 點都要來見識一下的。



多謝天公做美, 今日天氣非常好, 印象中去過很多個城, 松本城影出來的相應該是數一數二的靚。






參觀完外圍當然就要上天守閣, 頂層的風景都很不錯, 但上天守閣的樓梯很窄而且很斜, 上落都要非常小心。




遊完松本城後便返回松本駅準備食午餐, 今次選擇了松本 からあげ センター, 位置就在松本駅內乘扶手電梯就能找到。



我的目標就是山賊燒, 亦即是下圖的炸雞扒, 我點的是スーパー 山賊焼定食( 1,200円未連稅 ), 定食除了有那塊像我塊面一樣大的雞扒, 還有一個迷你咖哩飯, 味道方面未算是很出色, 但以這個價錢來說, 如來到松本是可以一試的。



因為太太說不太肚餓, 所以只點了這碗鶏らーめん( 680円未連稅 ), 如圖所示是一碗很清的拉麵再加一堆碎雞肉, 這碗麵之後被我們戲稱為"雞碎咁多"拉麵, 但味道還可以的。



食飽後便先到酒店取回暫存行李, 再等今晚入住的酒店接送巴士, 而這架接送巴士的停車處, 就在我們酒店那邊, 亦即松本駅的西口, 而車程都要兩小時。



經過兩小時的車程後, 便到達今晚入住的白船グランドホテル, 選擇這間酒店是看過網頁後, 覺得設備不錯, 另一原因就是有接送巴士, 如自己搭車會比較麻煩。




放低行裝後便出外逛逛, 說實話白骨溫泉不是很大, 看下圖右上那格就知, 全區沒有溫泉街, 只有溫泉酒店和零星的食店, 土產店都是得一間, 來白骨溫泉的目的,  一來當然是未來過, 另一原因就是明天要去的地方, 這裡是其中一個中途站。


既然沒什麼看, 又有什麼好逛呢? 其實是來確認一下明天搭巴士的地方, 另外就是去唯一的土產店, 這間土產店只有一個婆婆看店, 來到這算偏遠的溫泉區, 不幫襯一下實在說不過去。


逛完便回到酒店速浸一次, 之後就是晚餐時間, 晚餐是会席料理, 我一向對食都不是要求很高, 如果不是太差應該都能滿足到我, 這一席料理雖然未算是我食過最好的, 但都已經是合格以上, 絕對是不錯的一席料理。







食完後上房休息一會, 又再去溫泉浸一次, 雖說白骨溫泉好像不太出名( 又或是我孤陋寡聞 ), 但那個溫泉又算幾好浸, 旅程的第一間溫泉酒店, 真是令我覺得頗滿意。


浸完回到房當然是夜宵時間, 除飲品外, 還有一包豬肉乾和你以為是香印其實是叫翠峰的提子, 雖然不及香印甜, 但只是480円而且亦很有提子味, 算是抵食之選。


下回預告 : 紅葉? 幻覺嚟啫, 嚇我唔到嘅!


7 則留言:

  1. 夏天都有架啦, 你嚇我唔到就真.

    回覆刪除
  2. 終於揭開白骨之迷, 有倒影的松本城真是很美, 內裡大嗎? 需花時行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 松本城唔算好大,天守閣都唔算大,個人覺得一個鐘已經好足夠。

      刪除
  3. 松本城影得好靚, 天氣又咁好, 靚相
    有shuttle bus去白骨溫泉又唔錯喎
    480yen提子好平呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多得好天氣先有呢啲相
      有shuttle bus係方便好多,所以先揀中呢間酒店囉
      係呀,真係幾抵食架

      刪除
  4. 松本城不愧排名咁高, 好宏偉般, 好靚, 有機會一定要去
    塊面咁大塊雞扒好有滿足感, 相比你太太雞碎麵咪唔夠飽 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 松本城真係值得一去的

      佢就係唔肚餓先叫碗麵,雖然個麵係得啲雞肉碎,但其實碗麵好大碗,佢都食唔晒碗麵

      刪除