2017年10月29日 星期日

2017日本中部食.玩.買之旅 ( 三 )

第3日 ( 10月1日 白骨溫泉 > 上高地 )

今天沒有太多多餘時間, 所以食完早餐後, 上房收拾行李便要check out。



check out後就在酒店大堂等接送車載我們到巴士站( 其實由酒店行去巴士站亦不遠 ), 這程的巴士是由白骨溫泉上高地, 車程大約40分鐘, 上車後會有一位小姐負責賣車票。


很快便去到今次旅行的一個重點行程 - 上高地, 先到今晚入住的酒店 - 山の旅舎 五千尺ロッヂ放低不需要的行李, 房間相是check in後影的, 房間雖然不算大, 但整體是不錯的。




由於我們住的酒店就在上高地地標 - 河童橋附近, 所以就先影幾張相, 今天依然非常好天氣, 遊人亦絡繹不絕, 不愧是中部一個人氣景點。



老實說, 這個行程沒有什麼好寫, 因為沿途就是看風景( 風景當然很美, 但如果有紅葉會更好 ), 而且一路都有清晰指示, 連教怎樣行都不用寫。





上高地有兩個重點路線, 今天我們先去的是明神池, 明神池是位於穗高神社內的, 而要入去明神池就需要給300円一人, 這麼重要的景點, 當然不會慳這區區300円。



明神池分為一池二池, 一池當然比較大, 但二池亦都很不錯, 置身於此真是能感到一點靈氣, 而且現場的美不是幾張相和幾句說話就能形容, 一定要親身來到才能感受到。






看完明神池便差不多要食午飯, 先經明神橋過對面, 不遠處就是一個登山者和遊人的集中地。



這個集中地就有一間神河內 明神館, 我們就是在這裡用餐, 我要了牛肉飯而太太要了咖哩飯, 簡簡單單的一餐, 雖沒驚喜, 但亦滿足的。



食完飯又要再繼續行, 都需要行好一段時間才回到河童橋, 之後個口又痕, 買了一個わさび味コロッケ, 沒什麼特別但總算是試過。


回到酒店後已經可以上房了, 先整裝一下又出去附近逛了一會, 之後回酒店浸一次溫泉, 便又到晚飯時間, 這晚是食自助餐, 菜色不算很多但味道可以, 大部份都是以海產為主, 給一個合格吧。



下回預告 : 上高地下半場, 落雨呀! 唔通連個天都唔鍾意我?


9 則留言:

  1. 個天都唔鍾意我.....我個朝去大正池又係落狗屎><

    回覆刪除
  2. 秋高氣爽的天氣不是人山人海的上高地確難得, 有咁好天的一天已好鐘意你, 景色大自然太美了, 日本食牛肉飯和咖哩飯是基本美食, 穩陣好味啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實鏡頭外係好人山人海架
      人係貪心嘛,有得揀我梗係想日日都好天啦
      通常我見選擇唔多,就會食牛肉飯或者咖哩飯,前提當然係要有呢兩種飯

      刪除
  3. 白骨去上高地原來都不算遠, 上高地果然美, 好多人即日來回, 旅館價目高, 但即日時間會否太趕

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,白骨去上高地夠近都係我地選擇住白骨嘅其中一個原因

      我地都見好多人係即日來回,我就覺得幾趕,而且近黃昏時走嘅人特別多,如果搭巴士真係要排一輪,如果係自駕就可以好啲,至於酒店係貴嘅,睇吓咩日子喇,都有可能搵到平少少嘅。

      刪除
  4. 反而好似唔見你影條河童橋嘅
    氣溫凍嗎? 靚景靚相太愛上高地了
    行完上高地來個溫泉配buffet唔錯呀, 補充體力

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實酒店房間相下面果張就係河童橋,都有影其他角度,不過太多人影完唔係好想出,下一篇會補番張
      天氣我就唔覺好凍,勉強講就係好清涼
      上高地真係值得去一次,溫泉加buffet係一個唔錯嘅套餐。

      刪除