2019年8月5日 星期一

2019令和元年富士山登山之旅( 一 )

第1日 ( 7月7日 香港 > 東京 - 上野 )

前言 : 看標題就知今次旅程的主要目的就是登富士山, 當然多日的旅程不會只是登山( 一日登山, 一日下山 ), 其他的日子依舊會去其他景點, 還有是這次旅程有朋友同行, 而朋友負責駕車, 所以是第一次的自駕遊, 說回登山的項目, 這個計劃其實在多年前已經在想, 但一路都提不起決心, 終於在上年下定決心要在今年登山, 而決定了後又碰巧今年日本轉年號, 令到這件事的意義又大了一點, 好了, 人生重大項目 - 登上富士山之巓之旅正式 啟動。

除了兩位加入登山之旅的朋友外, 又點少得每次旅程的核心份子 - 馬騮一族


 因為今次不是坐香港航空, 所以只好入回寰亞Lounge, 一樣的魚旦粉, 一樣的環境, 不一樣的心情。


食完魚旦粉便到閘口等上機, 去慣日本的朋友, 看到NH字頭的航班, 應該都知我們今次坐什麼機吧.........


 沒錯, 就是久違了的ANA( 全日空 ), 如問我上次乘ANA是何時, 我都真的不記得了。


久違了的航空公司, 亦有久違了的餐前小食, 話說現在乘國泰都沒派小食, 真係有負全球最佳航空公司其一之名。


我不否認可能是我的個人問題, 就是飛機餐和不好食劃上等號, 我印象中是沒食過覺得好味的飛機餐, 極其量是可以入口, 食完大半已是極限, 圖中的飛機餐就是可入口那種, 最好食就是圖上中那沙律和右上那餅乾加芝士。


食完飛機餐又看完一套戲後, 不多久便到達成田機場, ANA的機程好像只是4小時, 比其他飛日本的航空公司快了不少。


過關後先到SKYLINER & KEISEI INFORMATION CENTER, 因為在網上訂了車票, 而取票就是在這裡, 在網上訂票的朋友不要走了去正常買票的櫃台, 如不是就白排隊了。


SKYLINER當然就是去上野, 不過今次有點不同。


不同之處就是今次住這間HOTEL SUNROUTE "Stellar"UENO, 位置當然比きぬやホテル遠, 但由京城電鐵上野駅行過來都不算遠, 算是嘗新的一點付出吧。


典型的商務酒店格局, 比きぬやホテル好像還要細一點, 不過沒所謂吧, 因為都是睡一晚罷了。


放好行李便出動了, 因為今天由落機開始就不停下雨, 想逛街都感覺不便, 所以先找個地方食晚餐, 這間鉢の木大家都見我們食過多次, 但今次又是有一點不同。


 這店的牛分為國產山形松阪, 之前我們都是單點的, 但今次我們又試了久違的放題( 不論是燒肉或是すき焼き ), 我們點的是霜降り国產牛放題( 4,800円 / 1人、限時2小時 ), 烏冬白飯都是可追加, 而如果是單黠的話, 追加一人份国產牛就要1,700円, 而我們這餐放題每次追加都是二人份, 即3,400円, 而我們二人的餐價合計是9,600円, 我們共追加了3次, 連一開始的一盤, 我們其食了四盤牛, 即3,400円 x 4 = 13,600円, 13,600円 - 9,800円 = 3,800円


 這間店的水準不用多說, 如不是都不會幫襯多次, 不過溫馨提示一下, 雖然這裡有山形牛松阪牛( 山形牛放題 / 8,800円一人、松阪牛沒放題 ), 但個人覺得如果不是食家的話, 其實国產牛已可以滿足你。


食完晚餐後因為太太想看看藥房, 我就在雨中看大部份商店已關門的アメ橫


這間在アメ橫的寺廟我就一次都未入過, 這次都不例外, 因為已經關門了。


是晚夜宵是在吉池超市買的白鳳桃, 雖未至於極甜, 但甜度都夠而且很多汁, 不錯。


下回預告 : 等朋友到步的一天, 自由行的一天@東京


8 則留言:

  1. 想問你買邊款車票要上網買定先?

    回覆刪除
    回覆
    1. SKYLINER,我地係買來回票,每個人平咗640円

      刪除
  2. 富士山, 居然係登富士山, 話好難又未係, 話易更加唔算易
    ANA只會經過, 甚少搭入

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,襯重有氣有力咪登一次富士山囉,唔係過兩年想登都無力喇
      因為咁啱太太見到個plan都算抵,所以先搭ANA

      刪除
  3. 呢個直頭係大工程啊, 遠觀可以, 從未諗過登山, 不敢想像要有幾多氣力才可以完成, 有此決心, 厲害厲害, 雖然都話每年登山人數不少, 但無我份 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實登山後嘅感想係........,賣個關子先XD

      刪除
  4. ANA + 登富士山簡直是優之選, 早2年登上, 真係....學你賣關子, 等你親述,
    4碟牛就回本, 不過1.5個鐘要食得多都唔易, 不停食好易飽 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳已經登過山,真係失覺晒^^
      要兩個鐘食4盤牛都唔算難,可能我地鍾意食啩,其實我地重追加咗一次菜,同埋有叫白飯XD

      刪除