2015年7月26日 星期日

2015仲夏樂悠遊台灣之旅 ( 二 )

第二日 ( 7月2日 中正紀念堂 / 永康街 / 淡水老街 / 漁人碼頭 / 師大夜市 )

今日一早就有行程, 就是到中正紀念堂, 始終去旅行不能夠一天到黑只有食吧, 不過去觀光前, 當然要醫一醫肚先....., 這間金峰不是什麼名氣店, 只是近我們要去的景點, 而且很多本地人都會去的地道店, 而食物就是魯肉飯鐤邊趖, 魯肉飯汁多肉好味, 少少一碗又不會太飽, 鐤邊趖是一碗湯雜燴, 味道還是可以的, 尋味指數 : 無得唔試






食完早餐就進入正題了, 今日又係非常好天, 而中正紀念堂又大部份是空地, 真係曬到呢....., 之後入中正紀念堂等看換班, 真佩服那兩位當值軍人, 一小時內保持站立姿勢, 而且紋風不動, 雖說是在室內, 但又沒有冷氣, 又要著長袖軍服, 我企了一陣都汗流浹背, 所以睇完換班即閃。







早上看完景點, 又要到下一個景點了, 而這個景點就是.....鼎泰豐, 咦! 這間是食店喎, 全對, 但同時這裡亦是一個景點, 而在門口排隊時, 已有小姐給點菜單給我們, 雖然現場看似很多人, 但只等了大約15分鐘便可入坐, 我們點了普通的小籠包蟹粉小籠包各一籠, 先來的是蟹粉小籠包, 上菜時小姐還說, 叫先食蟹粉的, 如覺太濃味可換一籠普通的, 食物質素先不說, 淨計服務態度就先贏一回。


說回食物, 照服務員說先食蟹粉小籠包, 以味道計蟹粉味不濃, 肉餡算新鮮夠熱, 但包中湯汁不多 ( 台灣稱小籠包為湯包 ), 這方面是不合格, 但整體上算是可以的, 另外一款普通小籠包, 基本上只是少了蟹粉味, 其餘是和蟹粉小籠包一樣的, 尋味指數 : 本來應該是給無驚喜的, 但連同服務來說, 可以加回少少分, 就給個無驚喜都試吓吧 ( 話晒都鼎泰豐吖, 比個面好喎 )!



由於時間緊迫, 食完鼎泰豐又要去下場, 就是相距不遠的永康街, 這裡又是旅客必到的地方, 不說大家都知是食牛肉麵, 去的當然是打著永康街名號的永康牛肉麵, 這間有40多年歷史的店, 我想10個去台北的人, 11個都會去試的 ( 除非不喜歡吃牛肉麵 )。



由於要留一留力以應付之後還有的數餐, 所以只叫了細牛肉麵細牛筋麵各一 ( 我地係咪好細食呢?XD ), 等不多久麵就來到, 終於是我很想食的紅燒牛肉麵了 ( 大滾動 ), 循例又先喝一口湯, 濃濃的牛肉味, 加上些微的辣令人很開胃, 麵條比牛店有咬口, 牛肉牛筋夠腍又入味, 果然不負40幾年老店之名, 尋味指數 : 無得輸



食完一碗濃郁的牛肉麵後, 又要找些能清清味蕾的食物, 來台灣當然又是食雪花冰啦, 今次找來這間芒果皇帝, 這間來頭不少, 在台灣開飯喇網頁, 以搜尋度和口碑排全台灣第三 ( 頭一二位在芒果之鄉台南 )。


我們再次示範眼闊肚窄的壞習慣, 叫了一個芒果牛奶雪花冰, 和士多啤梨雪花冰, 看到食物時已經覺得很足料, 而且看相會不清楚份量, 其實都幾大兜, 士多啤梨那個已經很不錯, 但到台灣果然是食芒果才是王道, 這個比西門町的還要好, 因為這個冰底是牛奶冰, 比西門町那個全芒果的較有層次, 芒果是一樣的甜, 尋味指數 : 無得輸



食完甜品便滿足地離開永康街, 而下一站是淡水老街 - 漁人碼頭, 嗱, 唔好話我地淨係識食喇, 我地都有遊覽景點架。



淡水捷運站, 可沿老街行到尾, 再轉左落航運碼頭 ( 這個不是漁人碼頭 ), 或者由老街轉入商店街, 再沿岸邊行到航運碼頭, 再不是直接由淡水站沿岸行亦可, 這裡有幾間航運公司, 乘那一種可自行決定, 我們揀了最平的 ( 不是上圖那隻 ), 船程大約15分鐘


漁人碼頭本來是想看日落的, 可惜下午過後天氣開始陰暗, 看日落的願望就落空了, 所以在遊覽了不久便走, 順帶一提, 由於那些船由漁人碼頭回老街的尾班是六時, 如過了六時才離開, 便要搭巴士回去, 而巴士的好處是可以直接回到捷運站。




離開淡水後就到今天最後一個行程 - 師大夜市, 搭捷運到台電大樓站, 在4號出口再行一段路便到, 由於師大夜市是由幾條橫直街構成, 又沒有饒河那種牌樓招牌, 所以如果各位有機會去, 就要小心會行過龍啦!


一進入師大範圍不遠, 先試一試這檔許記生煎包, 與其說是生煎包, 還不如說是煎的小籠包吧, 至於味道就是不過不失, 尋味指數 : 無驚喜


跟住要試的是這檔雞房重地, 賣的是一種叫脆皮鹹水雞的食物, 有全隻半隻1/4隻加配料, 那些配料大多是雞內臟, 不好內臟的人淨買雞就好, 由於老婆知我好雞,而在台灣這種鹹水雞亦頗有名, 所以老婆會力推介給我食, 我買了半隻不要配料, 他調配這個雞的型式, 就類似香港那種用小膠袋裝的撈麵一樣, 雞肉的質感是有咬口那種, 但個人覺得肉質偏韌, 味道亦沒什麼特別, 可能是不對我的口味吧, 尋味指數 : 無驚喜



之後轉到另一邊的街口, 這檔燈籠滷味都算是師大夜市最旺的一檔, 買食物的人不斷, 應該差不到那裡吧, 這裡是自己夾食物, 店員再用滷水幫你翻熱, 再將食物裝入袋, 和給兩隻紙碗, 如想坐低食, 要在相連的一間台式飲品店, 購買一定價錢的飲品, 就可以到用餐區坐低食, 由於我們沒有買飲品, 在街邊將食物倒落碗, 其實有點論盡, 說回食物味道是不錯的, 難怪這麼多人幫襯, 尋味指數 : 無得唔試



再來這檔師園只是求其找, 因來到台灣都沒食過鹽酥雞, 所以就試試這檔, 又是自己夾食物, 她再幫你炸和調味, 連鹽酥雞再加了兩樣, 調味很淡, 以台灣的一貫重口味, 這個算是不合格, 尋味指數 : 無驚喜



食了那麼多嘢, 臨離開前在這檔會上癮台式飲品買了兩杯飲料, 飲料不太甜亦很解渴, 另外此店有一特別之處, 就是落單那個店員真是過目不忘, 你落單後是沒有號數單據給你, 但店員就能認得那一杯是誰的, 尋味指數 : 無得唔試



這盒夜宵西瓜, 是由師大行回捷運站時, 經過的一檔小水果檔買的, 只賣50台幣, 另外還多買了一盒芒果留另一晚食。

 
下篇預告 : 人生有個真正朋友的確好極!

 

7 則留言:

  1. 咁多無得輸/無得唔試, 都好難跟, 等我去日本修煉多十年八年先得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講無得輸 / 無得唔試啫, 如果係你就自已降番兩級啦, 不過你會去台灣先算啦!XD

      刪除
    2. 去台灣緊係為咗掃街, 要求都唔同啦.
      我有去過台灣架! 依家想去食祥雲XX.

      刪除
  2. 係淡水沒有食物進肚喎 :P
    夜市的確不錯, 價錢又不太貴, 不過師大我就未去過, 只知台灣人好似頗喜歡食脆皮鹹水雞

    回覆刪除
    回覆
    1. 淡水好似淨係買咗杯嘢飲, 因為沿途無咩啱食,鹹水雞我真係唔係好識欣賞, 不過夜市真係幾好, 又平又多嘢食。

      刪除
  3. 7月台北係咪好鬼熱﹖我2月去我已經覺得好熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭兩日出太陽真係熱到呢, 就算之後陰天都勁熱。

      刪除