2015年8月9日 星期日

2015仲夏樂悠遊台灣之旅 ( 完 )

第四日 ( 7月4日 松江市場 / 台北機場第二航廈 / 香港 )


今天是旅程最後一天, 乘14:35的機回香港, 實際可活動的時間不多, 所以只在附近買了早餐回酒店, 食完舒舒服服的等"小黃"來接我們到機場。




我們的早餐就是一個漢堡, 加在小檔買的小籠包餡餅, 由於不是什麼特別東西, 所以不給尋味指數了, 簡單說句味道是OK的, 但有另一件事想一提, 大家都知台灣人比較慢活, 話說我買漢堡包時, 就深深感受到這一點, 由下單到做包的員工, 個個都稟承了慢活的態度, 我一個小小的漢堡包就等了15分鐘, 以香港人的急性子, 15分鐘已足夠發飊, 但回心一諗, 在香港還急不夠嗎? 所以大家有機會到台灣的話, 不妨學習享受一下這種慢活態度吧。: )


其實買完早餐之後, 我們還去了下圖的松江市場 ( 是在酒店附近的 ), 不過正確目標是市場後的街市, 而本來今早是想去上引水產的, 雖說都很近我們酒店, 但一來一回都要時間, 而早日發現原來在酒店附近, 就有這麼一個地道的街市, 當然就捨遠取近吧, 而目標物就是愛文芒, 本來還想買些其他的生果, 但8個愛文芒已經很大袋, 所以最後都放棄了, 回到香港才後悔, 因為部份愛文芒是給人做手信的, 淨下的根本不夠喉, 此時真的後悔買得太少。



食完早餐執好行李後, 就在酒店hea時間等車來接, "小黃"亦很準時來到, 在車程中和"小黃"閑談一些台灣人事, 很快就去到台北機場第二航廈, 到櫃台checkin後就過關, 可能是第二航廈的關係, 這裡沒太多店舖, 食店也只得兩三間, 所以求其找了一間就算, 叫了一個鯖魚定食 ( ) 和薑汁豬肉飯 ( 即係豬肉生薑燒 ), 一樣無尋味指數, 亦同樣是味道OK的。



食完午餐便等上機, 和去程時一樣飛機要延遲起飛, 只是沒去程延遲那麼多, 上機後就是食上一篇那個所謂的飛機餐 ( ), 和繼續看我未看完的復仇者聯盟2, 但竟然兩程機也看不完.......sosad, 就這樣在未看到結局的情況下回到香港, 完成這次我的台灣初體驗。

後語 : 這次台灣之旅真的是急了點, 即使是基本景點又或是行夜市, 感覺也不太夠時間, 而我對台灣這地方感覺亦不錯, 是一個可以持續旅遊的地方, 有機會一定會再到訪, 下圖是今次的戰利品, 以我們來說都算買得少了。



下回預告 : 2015年初秋真四國之旅


14 則留言:

  1. 我下個月又去台北所以入來參考下, 睇到妳下個行程又係我想去既地方, 遲啲又來參考吓....期待ing

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳睇我個blog,不過我寫得好求其,唔知有無參考價值^^;
      妳遲啲都去四國?我唔知寫唔寫得切呢………

      刪除
    2. 勤力些寫快些咪得, 影多些秘景相來看看呀

      刪除
    3. 盡量啦XD, 相一定會影嘅, 但我都未知邊啲係秘景XD

      刪除
  2. 愛文芒幾錢一個?
    紅色芒果咁似我係沖繩買的﹐要1000yen一個

    回覆刪除
    回覆
    1. 計番港幣大約$15個,你講果隻可能係太陽芒,個樣同愛文芒係好似,但味道我就唔知,因為我未食過太陽芒。

      刪除
  3. 台灣漢堡如何? 我上次食熱狗就同香港做法唔多一樣
    line店多唔多野賣呢? 你個cushion幾靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 即叫即做, 味道唔錯的, 一定好過麥當當
      LINE專賣店地方唔算大, 貨品都算OK啦, 不過好似話呢間店有佢獨家嘅嘢賣,但我唔知係邊樣

      刪除
  4. 秘景四國好吸引喎, 見到張圖都覺得好秘景, 但奇怪又不多人去, 包括我也未去過, 但比你講一講又好想plan去

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能四國太鄉下啩, 交通又唔算好方便, 所以少人去都唔奇, 妳想去咪plan囉

      刪除
  5. 非自駕遊真.四國無雙, 難度好高喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦, 我地兩個都無車牌嘛, 不過事在人為啫, 唔自駕都唔死得人嘅, 我地已經plan咗唔去咁多地方囉

      刪除
    2. 咁當然好多人都係靠公共交通工具去四国,只係麻煩少少。

      刪除
    3. 唔自駕無咁方便就預咗架喇, 正所謂食得咸魚抵得渴, 無理由為咗方便啲走去考個車牌啫

      刪除